donderdag 13 oktober 2011

Update

Allé, 'k zal toch nog eens iets klein komen vertellen, voor oktober ook al om is!
De blog-break is nog niet helemaal over, 't is te zeggen: ik zit nog steeds vooral te pompen en net niet te verzuipen, dus bloggen belandt dan automatisch een paar prioriteits-stapjes lager op de ladder. Ik kan al jullie geblog ook absoluut niet meer volgen, er staan meer dan 600 ongelezen berichten in mijn reader, tja...
Op zich is't hier wel plezant, mijn werk is in een versnellingsfase beland waardoor het véél is maar ook wel interessant en motiverend / inspirerend.
In huis hebben we een grote verassing (edit: haha, een verassing, 't klopt nog ook: de vloer is tot as herschapen) ontdekt: rotte vloer en rotte muur naast/onder het bad, waardoor een renovatie-vakantie zich opdringt. Jieha!
Verder:
- is onze fiets gearriveerd (de Pino, jaja!)
- kunnen we er dus niét mee op fietsvakantie zoals gepland, wegens lekkend bad
- heb ik wel nog een stapel nieuwe stofkes op de kop getikt, maar gebeurt er helemaal niks mee
- ben ik opnieuw tante geworden (maar 't kind zal dus effe geduld moeten hebben voor er weer iets zelfgemaakt voor hem verschijnt)
- hebben we, zoals ik had voorspeld (haha), toch nog een week of 2 nazomer gehad, zalig!
- zijn we de herfst al helemaal ingedoken, maar met klamme boswandelingen, warme choco, dekentjes en een stoofje vind ik dat helemaal ok!
Tot een volgende update!

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd tante! Hopelijk kan je snel iets leuks voor de kleine man maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die fiets ziet er echt super uit! Binnenkort een foto "in actie"? ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, zo'n onaangename verrassing. Kan de fietsvakantie dan geen minifietsvakantie worden? De Pino moet toch uitgetest worden, nee? ;-)

    Al een chance dat de drukte op het werk motiverend werkt... Ik denk dat het voor mij binnen enkele weken ook serieus druk zal worden, en ik vrees voor crea-afkickverschijnselen, maar goed, ooit zal ik wel een zee van tijd hebben voor al de dingen die ik graag doe! hm hm...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mag ik hieruit opmaken dat je besloten hebt je doctoraat af te maken? Heel veel succes ermee!

    En de fiets: ik duim voor veel mooie herfstdagen! En kan je er geen verlengd weekendje van maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. proficiat tanteke! veel succes met alle andere to-do's en tot snel!!

    BeantwoordenVerwijderen