dinsdag 7 augustus 2012

Een kind!

Het is weer dringend tijd voor een update, ik was helemaal vergeten mijn verlof hier aan te kondigen (zoals al die andere professionele blogsters dat wel doen :)). Ik ben een tijdje aan de overkant van de oceaan geweest, maar nu ben ik terug! En amai, ik heb precies wat gemist! +1000 berichten in mijn reader, alléhup, ik weet vanavond wat doen. En weer zoveel boekenschrijfsters, alléhup, ik ben benieuwd!

Maar hier zijn er belangrijkere dingen gebeurd, belangrijker in mijn kleine wereld dan toch: er is weer een pracht van een kind geboren! Mijn zus heeft dat weer kei goed gedaan, wat een wonder is dat toch telkens opnieuw hé! Nu zijn er dus drie mannen in mijn leven, man-lief en de twee neefjes, helemaal geweldig is dat! Ik word er zowaar uitroeptekenig van!

En dan zal ik binnenkort het kampvuur-koken afronden en hopelijk met wat nieuws op de proppen komen. U ziet het wel verschijnen!

5 opmerkingen:

  1. Welkom terug!
    En gefeliciteerd met de nieuwe man in jullie leven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allé. Ik stond hier al klaar met ooooh's, en aaaah's, en proficiats en hiphiphoera,stikte bijna al een geboortekado (ahum, bij wijze van spreken), want ik verwachtte hier een totaal onverwacht kind in uw buik.

    Desalniettemin: proficiat, ooooh, en aaaah, en hiphiphoera! Want een kind, een mensje vers geboren, dat is inderdaad helemaal geweldig.

    Hier is ook het tweede kind op komst. Waar ik als tante weer volop van ga kunnen genieten. Er is al een meisje, en ik gok dat het volgende een jongen wordt. We shall see. Dat maakt immers niets uit. 't Gaat weer 't schoonste en tofste kind op deze aardbol zijn, dat wel. Voor mij toch. Nog 7 maanden wachten.

    Tot slot nog één hoera, omdat ge terug bent: HOERA!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, in mijnen buik nog geen babies. Maar kinderen rondom zijn inderdaad, ja inderdaad, heel geweldig! Fijn dat er bij jou ook ééntje aankomt, hoera!

      Verwijderen
  3. en ze is METER he, van dat tweede kind ;)

    BeantwoordenVerwijderen