donderdag 6 december 2012

Raamversiering

Hier in Duitsland doet werkelijk iédereen keihard van Weihnachts-versiering aan ramen en deuren. Nu ben ik hier (nog) niet fulltime, dus ik heb hier geen kerstversieringsdoos staan. Die staat lekker nutteloos te wezen op zolder in België. Uiteraard koop ik niks nieuw, met mijn niets-(nutteloos)-kopen voornemen dat ik nu toch al wel 8 maanden volhoud, zonder veel moeite eigenlijk! Gewoon zo druk bezig zijn met uw werk dat ge geen tijd hebt om te winkelen, dat helpt enorm.

Maar ik wilde hier toch ook wat winter-sfeer in huis, dus ik begon te knippen. Zo plezant! En het resultaat is toch wel ok vind ik.

sneeuw

Ik haalde mijn inspiratie hier en hier
En wat ik door mijn raam zie, past prima bij wat erop plakt!

sneeuw

6 opmerkingen:

  1. Ha, ziet er heerlijk kneuterig uit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja geen kerstversiering in Duitsland, dat kan natuurlijk niet! Je loste dat wel superelegant op - mooie vlokken en sterren en een geweldig uitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen